Verzoeknummer

“ik heb hier een versleten lievelingstas”

IMG_4353

“en dit is een te grote fluwelen broek..

zou jij ??”

 

ik hou wel van een recyclage opdracht maar ik pinde mezelf een breuk:

Natuurlijk niks echt bruikbaar.. bovendien was er een uitdaging: mijn stof was niet breed genoeg, en het naadloos aan elkaar zetten lukte (zelfs met zorgvuldig spelden !!) niet doordat de stof strechte tijdens het stikken.. dan maar paspel !

IMG_4826

IMG_4822

ik deed nog een extraatje :
IMG_4829

en een upcycle gsm-zakje:
IMG_4830

ja ik ben content !! (en de opdrachtgeefster ook)

IMG_4834

One thought on “Verzoeknummer

Geef een reactie

