i i i ik kan het wel !

Ze was er klaar voor …
Leren lezen..

Het eerste leerjaar ,
Het stil zitten, het schrijven met het puntje van de tong uit haar mond.

De letters kende ze al..
Schrijven en vooral typen ging haar wel af… Maar lezen …dat kon ze niet.
stotterig letters op sommen, ..
Dat is niet lezen mama, dat telt niet ! stampvoette ze.

Ik
Maan
Roos
Vis

En toen kwam dit : in een 1 kersenboekje..

’s avonds voor het slapengaan..

i i i k k ik ik k à à n kan . het . wel !!!

20120918-224858.jpg

Ik zal de blik in haar ogen nooit vergeten…
Het moment dat ze beseft de laatste 2 woordjes te ‘lezen’ ..

*Me proud*

Geef een reactie

