Wordt vervolgd

20121008-213839.jpg weten jullie dit nog ? 20121008-213522.jpg

Het was eigenlijk een babydonsbedovertrek, voor 5 euro..

Ik was zo blij met een jongens motief, dat ik het meenam,
ondanks dat mijn kroost al groot is, ondanks de stapels stof die nog liggen te wachten…
en de print is wat groot.

Nu het gewassen is, weet ik het !..

Groen-wit :
een Jakob broek voor mijn petekindje
– patroontje ligt al een tijdje uitgesneden te wachten

En in het grijze: een hemdje voor mijn sportieveling.

Als ik ooit durf, mij aan een hemdje wagen, tenminste …
(ondertussen ook al een hemdjes sew-a-long gevonden, wie weet.)

Maar eerst die broek al maar eens overleven.

Geef een reactie

