Voeder

Één van mijn eerste thuiswerkdagen,

plaats gemaakt aan mijn bureau,

het voelt nog een beetje onwennig,

ik durf niet goed mijn gsm, mijn laptop achter te laten

zelfs niet voor een korte boodschap.

En toch sta ik daar.. aan mijn keukenraam,

Ongeduldig.. zeker 30 seconden wachten,

Ik heb net op de ‘grote koffie’ knop geduwd,

Als mijn blik naar het pimpelmeesje buiten wordt getrokken

20130202-235422.jpg

Klein geluk

Tot plots.. er komt iets van boven,

Met grote vleugels, tjakka, een duikvlucht,

Wat gefladder

Een fractie van een seconde later

de rust is teruggekeerd.

 

Wat was dat ?

Heb ik nu zo net een roofvogel gevoederd ?

One thought on “Voeder

Geef een reactie

