oud jaar

2013 was het jaar waarin ik oud werd..

het was geen makkelijk jaar,
het was er eentje van zoeken,
het was er eentje van opstaan,
het was er eentje van alles bij elkaar rapen en doorgaan.

en toch was het een goei jaar.

ik zocht .. ook naar mezelf,
ik nam afscheid ..
ik stond op, voor wat er toe doet,
ik lachtte en bleef lachen al was het soms groen.

ik ben er niet,
en ik denk niet dat er een dag zal komen waarop ik de mens ben die ik had willen zijn..
maar ik blijf proberen..
zolang je maar je best doet !

Fijn jaar voor iedereen!

Geef een reactie

