Vroege vogel

Ik had mezelf geïnformeerd.

Ik had mijn voorzorgen genomen.

Ik had de weersvoorspelling gehoord.

Het was hoop denk ik,

ijdele hoop, ..

ongeloof misschien..

hardnekkige hoop,

of intens verlangen.

20130310_101640

de pre-matuurtjes van de lente !!

nog even afwachten of ze het halen..

de statistieken zijn er niet zo goed uit:

sabine

Maar met een isolerend dekentje..

en een (noveen) kaars te branden !

20130311_225633

PS .. één dag later zo ondergesneeuwd, dat ik de kas niet meer zag staan.

 

Geef een reactie

