dé hoofdvogel

Ik heb op mijn tanden moeten bijten  😉

en toen deed ik er eentje open …

waaauw ..   en  nog eentje..

zo’n prachtig duo !

image

Vervolgens wekte dat platte ronde doosje mijn interesse ..

ik zag alvast een prachtig etiket , en ik wist

daar zit iets in dat met veel liefde gemaakt is

wpid-20131221_160014.jpg

 

prachtige kleuren .. die ga ik gebruiken !

Met dat goeie gevoel dook ik mijn bedje in, en hield het grootste kadootje 

voor de volgende ochtend .. en wat voor één ..

image

 

 

zie ne keer wat een prachtig vogelkastje

de donkere foto’s doen er niet genoeg eer aan..

 

kijk ne keer naar dat mooie stoffen dak

die zwarte kralen oogjes

die mooi afgewerkte stokjes,

dat kanten boordje ..

image

Een mooier kado had ik mij niet kunnen inbeelden !

Ik heb echt de hoofdvogel getroffen !!

 

Het krijgt een ere plaatsje op mijn slaapkamer,

zodat ik elke dag met een glimlach kan starten !

 

Bedankt Fieke, Bedankt Tess !

 

 

 

2 thoughts on “dé hoofdvogel

Geef een reactie

