Alsof iemand had beloofd dat het leven eerlijk zou zijn

Ik zag Griet Op De Beeck,
Ik hoorde goeie commentaren,
En besloot meteen mijn eerste boek te reserveren in de bib !
Haar eerste roman.. een week later lag het klaar en spurtte ik erheen !

image

– mooie bladwijzer hé, verjaardagskadootje-

Ik begon er zondag aan,  en genoot van elke zin.  Ik heb nog geprobeerd te matigen.. nam geregeld een pauze om er wat langer van te genieten.
Maar vandaag was het uit..

Ik ben geen recensent en heb geen woorden om het te omschrijven.. maar man..wat een zaaalig goed boek was dat ?

Zo een prachtige zinnen,
Zo herkenbaar..
het zoeken van de personages,
ik voel me in één klap minder alleen.

Ik zou het moeten terugbrengen ..
Maar deze week ga ik nog wat passages herlezen..

image

– ne zwarte lederen zetel in een winterzonnetje , enig idee hoe zalig dat is voor een dutje ?-

En haar nieuwste boek zet ik op mijn verlanglijst !!
Dit zijn toch boeken om te houden en te herlezen.. ni om uit te lenen !!
In elk hoofdstuk wil ik wel een passage onderstrepen..
en delen .. misschien moet ik er een paar kopen om uit te delen ..
ik denk echt dat we elkaar beter zouden begrijpen als iedereen zich een beetje beter zou kunnen inleven !

2 thoughts on “Alsof iemand had beloofd dat het leven eerlijk zou zijn

Geef een reactie

