Brief van mijn 17 jarige zelve

ik doe ook mee ..

met de http://boostyourpositivity.be challenge, maar in plaats van er eentje te schrijven,

vond ik er één..

man, wat was ik wijs.
image

allez, ik bennekik het..

Hoe istermee ? ik hoop dat alles goe is (allez atta ni te egoïsitisch is van mij)

dagge kei toffe vriende gemaakt hebt, u ni verveelt , ge u amuzeert en ook een beetje kunt leren, dat hoop ik van harte !

die vriende zulde goe kunnen gebruike, maar vergeet ons anneke en peterke ni hé !

ik hoop dagge ni overkop ga, nu de totale vrijheid u opwacht en dat de momenten van eenzaamheid te drage zijn..

pas ook op voort hartje.. dat wete hé ?

Misschien zijt ge nu al over de grootste teleurstellingen geen, maar weet dakkik nu enorm veel verwacht en verlang… de dingen die kik de laatste tijd echt gemist heb , boezemvriendinnen, diepzinnige tetters, wa nieuw volk, amuzement.. ik hou van afwisseling.

Ik zou eigelek is graag in de toekomst kijken, mor kijkt gij maar is int verlede mè dezen brief.

Vergeet MIJ niet, hoe ik nu ben, verandert uzelf ni teveel.

Word NI wagge wilt zijn, maar wagge bent !

Big hugs

Liesbeth

sept 1997

PS kunt ge nog dialekt of moest ik int AN schrijven ??

is het duidelijk dat ik op punt stond op kot te gaan ?
😉

2 thoughts on “Brief van mijn 17 jarige zelve

  1. Pingback: Boost 1 | Liebest

Geef een reactie

