Boost 4

het instagram verslag :

met Valentijn zag ik deze .. roze goud.. en bestelde ze voor de dochter ..die al jaren hoopt op oorbellen..

Something with hearts… #rose #pink #simplecommebonjour #heart

A post shared by Inneke Goyvaerts (@simplecommebonjour) on

en vermits ik mee gaatjes ga laten schieten om de elegantie in mijzelf te promoten , deze voor mijzelf:  libelle

Maandag:

Let's fly over the rainbow today… #dragonfly #simplecommebonjour #earstuds #bracelet #sterlingzilver

A post shared by Inneke Goyvaerts (@simplecommebonjour) on

knap hé !!  kan tellen als cadeautje  😉

je vind ze bij : http://www.simplecommebonjour.net/

Dinsdag -absolute must-do !! asap .. waarom boek ik niet ??

Woensdag – een momentje stilstaan, ik geniet ervan

Donderdag – zalige vakantie gewoon

#boostyourpositivity #eersteverrereis #eersteboeknakids #2008 #tbt

A post shared by liesbesth (@liesbesth) on

de eerste keer ver weg: warm, zee, kids die zichzelf amuzeren, middagdutjes en leesboek

Vrijdag- happy me :

DSC_0234

vertrekken in één grijze massa,

en tegen dat je op het werk toe komt, blauw zien, en wolkjes

meer heb ik niet nodig !

 

 

One thought on “Boost 4

Geef een reactie

