Boost 2

oké, ik ga stoppen met retro-bloggen 😉

als een postje te lang na de de feiten plaatsvond, veranderde ik de publicatiedatum naar het verleden, zodat ze toch historisch correct waren..  maar genoeg gefoefeld vanaf nu..

hier komt dus mijn overzicht van de instagram challenge – week 2 (omdat die ene foto zolang op zich heeft laten wachten)

wat eten we vandaag – soep uit diepvries

20150211_154946

verre van ecologisch – maar omdat ik veruit de grootste soep liefhebber ben van het gezin, vries ik individuele porties in, zodat ik kan heerlijk niet verse soep drinken wanneer ik ziekskes ben

 
Onverwacht Bezoek – daar word ik blij van ! (egel)
2014-08-06_1407355383

Guilty pleasure – Royal story
royal

Favoriete muziek:als ze lacht.. prachtig gewoon

My loved ones: (hier voor sinterklaas nacht)
2014-12-05_1417811461

Geef een reactie

