Boost 1

deze hadden jullie nog tegoed !

lievelingsfoto van mezelf:
trouwann
op de trouw van een ongelooflijk goei vriendin,
zalige dag..
zien dat alles goe komt..
toch fantastisch hé?

mijn favoriete quote :
regen6
hoewel mijn onderschrift tegenwoordig is:
Don’t make me walk, I’m trying to fly !

spiegelselfie – in de lift .. ai ai .. ik en de spiegel, komt niet goed

Helen dag geen spiegel gezien.. tot de lift naar huis.. #boostyourpositivity

A post shared by liesbesth (@liesbesth) on

mijn sweet 16 zagen jullie hier al ..

en typisch ik ?
wolken kijken ? stomme stoten ? bloemen spotten in de groenten hof ? vogels voederen ? of grappige nummerplaten herkennen ?
meestal héél toepasselijk
DUR (net voor etentje in 4 sterren restaurant)
KUS (dag voor valentijn)
FOP (op 1 april vorig jaar) maar deze heb ik nooit kunnen plaatsen:

20131119_172351

Geef een reactie

