Voornemens

profile_364885219_75sq_1370676900

Tuurlijk heb ik voornemens,

of ze ‘goed’ zijn , weet ik niet ..

of ik ze volhoud ook niet..

maar kom, sociale druk helpt naar het schijnt,

dus ik gooi ze op het net:

– meer soep maken , soep is vloeibare liefde ..

– meer bloggen het opschrijven vraagt wat tijd, maar het nalezen is des te leuker ..

– meer fruit schillen voor de kids.. ook dat is moederliefde

– mij onbaatzuchtig inzetten voor iets of iemand .. 3 projecten lopende..

– elke avond met de middelste ‘even in zijn bed gaan liggen’..tot hij in slaapt’ .. die 5 minuten moet ik hem toch kunnen gunnen zelfs al staat mijn hoofd er helemaal niet naar, die paar minuten moet ik hem toch gunnen, het heerlijke gevoel veilig te zijn wanneer kan je dat nog eens voor iemand betekenen ?

– wegdoen van overbodige spullen, freecycle, kledingcontainer, … here I come !

– meer lachen , definitely de vaagste op de lijst, .. ik moet er nog eens over nadenken hoe ik deze juist ga doen, maar ik wil er voor gaan, zeker voor de slappe lach versie .. alle tips welkom !

— deze post stond hier al een tijdje gereed, dus ik zal binnenkort al eens update’n —

One thought on “Voornemens

  1. Pingback: 2016 | Liebest

Geef een reactie

