ik zag de bui al hangen

Ik promoot loslaten,

autonomie , zelfstandigheid..

maar als je 50/100 ziet op dagelijks werk,

dan wordt het tijd om iets te doen.

 

De 2 gevreesde vakken, werden gepland op de laatste examen dag.

dus ik plande een half dag thuiswerken,

en een halve dag ‘overuren’ ter ondervraging.

 

Wind, storm … maar toen die halve dag ‘vrij’ aanbrak,brak de zon door.

DSC_0916

 

Toen de zoon de boeken bovenhaalde, deed ik mee en haalde de strandstoel naar de living 🙂

DSC_0974

Foto’s van wolken dat ik gemaakt heb..

DSC_1002

moest het nen analoge kodak geweest zijn .. ik denk dat er 5 ‘rollekes’ zouden door zijn.

DSC_1012

hij studeerde, pauzeerde, studeerde, ik ondervroeg aardrijkskunde ,

DSC_1025

en dacht toen (vorig jaar indachtig) ..

DSC_1041

çava.. het valt best mee

DSC_1026

maar toen moest geschiedenis nog komen..

DSC_1035

Geduldig vragen, omschrijven, op den duur bijna voorlezen..

elk jaar opnieuw sta ik er versteld van dat dat zoveel energie vraagt,
en ben ik verbaasd dat me dat zo lastig valt.

Mama zijn… ni gemakkelijk.

Toen de kleintjes gehaald waren, iedereen gegeten had en het slapenstijd was,
moest er ene natuurlijk plots nog 2 uitgeblazen eieren !!!

-maar dat is weer een heel ander verhaal –

GRRRRMBL !

One thought on “ik zag de bui al hangen

Geef een reactie

