de paashaas … hij is er !

ik had hem een paar dagen eerder al gezien
die haas..
DSC_0855
je moet opletten want het is nogal schuw

ik heb altijd geleerd de tuin op te ruimen voor pasen
de eieren gaan erop stukvallen zeiden mijn ouders altijd.

DSC_0036

20 jaar later, heb IK de houtsnippers verspreid,
nadat we hulp hebben ingeroepen voor die 3 meter hoge beukenhaag.
DSC_0070
de dochter voor het rapen, bleitte alles bijeen omdat haar botten en die pijama broek niet samen gingen
het was ijs ijskoud
DSC_0033
en toen we terug binnen gingen voor warme choco
en muntthee uit de schoonste kan
DSC_0144
zei ze, gelukzalig inschenkend..
DSC_0130
dit is de schoonste dag van mijn leven !

DSC_0103

Geef een reactie

