Wereldboekendag

Ik vertelde het hier al eerder ..

Gedurende de laatste jaren schafte ik mij boeken aan VOOR de vakantie..

een stapeltje en ik verslond ze ..

Maar telkens bij het einde van de vakantie werd er afgerond.

Lezen en werken, lezen en huishouden.. ik kon het niet combineren.

Het was met de nodige weemoed dat mijn lezende ik een pauze inlastte,

Voor mijn eigen veiligheid.. een boek dicht doen.. ik kon het zo moeilijk.

en toen ik mijn bib kaart had stond ik daar, ik probeerde auteurs namen te herinneren, niks schoot me te binnen,  dus ik struinde de rekken af, nam alles mee wat me aanstond, tot de kaart zei dat het maximum bereikt was, en zo vertrok ik weer..

sommige keren heel succesvol, andere keren wat teleurgesteld..

in het putje van de winter had ik zo’n beetje een readers-block 😉

in de paasvakantie las ik er meteen 3 uit..

en nu staat er mij een toppertje te wachten ..

.. Woesten..

Ik heb ook besloten een lijstje bij te houden op ‘goodreads’

(amaai dat gaat daar goed voorruit)

alleen nog eens zien of ik dat hier geplaatst krijg 😉

Suggesties ??

Alle hulp welkom !

Geef een reactie

