Liquidatie

Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik heb nen stofvoorraad die ik wil verminderen.
Op straffe van ‘niks nieuws kopen’ zit ik hier dus al een tijdje te ‘sjiekken’ op mijn bestaande voorraad.

Maar er iets mee maken.. pffff…

Ik ruilde er al enkele op een beurs, dankzij een ondernemende naais girl
(en deed meteen de niet geruilde stoffen weg)

En dus ligt er hier nog ne stapel, ik heb wel wat idee’n over waar ik ze voor zou gebruiken maar concreet worden ze niet.

Dus heb ik de koe bij de horens gevat en de tricot alvast gefotografeerd.
Hopelijk kunnen jullie mij aan inspiratie helpen ?

stof

  • Bovenaan kleedjes voor mezelf:  De burda 7828 ? Deze maakte ik al vaker.. Oorspronkelijk wou ik oa dit duits patroon maken, maar de testversie viel tegen en bovendien had hij een aartsmoeilijke handleiding. Zou ik de Eva dress eens proberen ? of toch maar iets uit de LMV dan ?
  • Links onder, kleedjes voor de Dochter :  De handleiding van Mina Dotter? De candy dress? Racerback dress ?
  • Rechtsonder een restantje waar de dochter (maatje 140) graag een rokje uit wil ,ik heb maar 30 cm ..ai ai .. combineren met rode tricot dan maar ?
  • Nog een topje voor haar
  • En misschien een appel en peren top voor mezelf ? streepjes gecombineerd met zwart ? of toch maar niet doen ?

Komaan mensen, help mij !

Wat zouden jullie maken ?

One thought on “Liquidatie

Geef een reactie

