Sjjjjjt

secret.png

Met het ouder worden,

leert een mens veel;

Ik heb leren praten

Ik heb leren reageren in moeilijke omstandigheden

Ik heb leren argumenteren en diplomatisch een mening te formuleren

Ik heb leren luisteren

ik heb leren zwijgen

Ik weet wanneer ‘mmm’ te knikken

en wanneer een vraag te stellen..

ik weet wanneer er advies wordt gevraagd,

en wanneer er alleen maar een hart gelucht dient te worden.

Maar als er één ding is, dat me zwaar valt, dan is het toch wel iets weten,

En het tegen niemand mogen zeggen !

Ja ik doe raar
Ik denk dan ook meteen dat IEDEREEN het ziet/merkt.

Er is iets en ik mag het niet zeggen !

Dames, als jullie een geheim hebben, draag het dan op je eigen schouders, ik heb er genoeg van !!

Geef een reactie

