Mama waar is uwe vis ?

DSC_1051

ze is op kamp
zij die zingend opstaat en zingend gaat slapen
zij die ‘de beste dag van héééééééééééél mijn leven’ heeft
om twee minuten later met ‘ik ga me zelfmoorden’ te dreigen

zij die mij altijd mist
zij die mij hartsgrondig haat

zij die EN die mooie bedrukte losse broek EN dat bedrukt bloesje EN een hoedje EN ballerina’s EN nagellak EN bikini EN oorbellen wilt  (en een rok tot op de grond)
kiezen is niet gemakkelijk

ze is een meid van uitersten
ze is een meid van chaos

ze weet wat ze wil
maar haar gedachtegang is bijna onmogelijk te volgen

ze is door iedereen geliefd, maar voelt zich nooit 100% thuis,
ze is aanhankelijk en vraagt om expliciete aandacht,
ze kan elke stilte met vrolijk gebabbel vullen, en haar vragen zijn vaak onbegrijpbaar
20150704_175227

wat lijkt mijn dochter pijnlijk hard op mij !

we liggen vaak in de clinch,

maar man wat mis ik haar !

DSC_1300

gelukkige negende verjaardag Grote Meid !

Geef een reactie

