dé boekentas

Bloed, rommel en zweet.. veel zweet.

Kromme speldjes, kapotte speldjes, ..

zelfs het doosje sneuvelde mee.

De hele living lag vol met stofresten,

de tafel was leeg geveegd

(alles op de grond wat in 3 meter omtrek van mijn naaimachine lag)

restjes decovil op mijn strijkplank vastgestreken

en zuchten, zuchten en gevloek.

Maar hij is er ..

4 jaar nadat ik zweerde NOOIT een boekentas te maken !

Maar ja .. af en toe heeft ne mens een keer een (serieuse) uitdaging nodig

Uuuuuren kropen erin ..

Zoveel patroondelen, hoe dikwijls dat ik de uitleg van Riet heb moeten herlezen ..

(ik heb wel niet veel getorned)

Natuurlijk zijn er hier of daar toch net weer enkele centimeters die ik net iets beter had kunnen doen.. maaaar..

Hij is af !

Ik ga er even op zitten staren..

En laat jullie meegenieten van het resultaat

20150830_18283120150830_183025
20150830_18320620150830_183251

(de zwoegfoto’s die staan op instagram 😉 die proberen we zo snel mogelijk te vergeten )

Alle credits naar Riet (patroon), Robbe (stofkeuze) en Tamara (raad, benodigdheden en daad)

3 thoughts on “dé boekentas

  1. Wauw, die stof keuze maakt de boekentas subliem! De boekentas pakt hier pauze nu blijkt dat zoonlief hier helemaal gene nodig heeft, maar je geeft me moed om te herbeginnen. Al zijn de stofjes die hij koos o zo sober in vergelijking met jouw super coole katten.

Geef een reactie

