De lastige klant..

Ken je dat ?

Dat je een keer de ‘assertieve klant’ moet gaan uithangen?

Ik hààt dat ! (En stel het uit, mijdt de plek, de omstandigheden..)

Van te voren zit ik mij op te winden.. ik leg het uit, krijg de verantwoordelijkheid teruggegooid,

Speel beleefd mee, daarna moet ik wachten, ik zeg niks.

Ik blijf uiterlijk beleefd, maar kan geen verhaal halen, ondertussen kan ik wel ontploffen !

Het is onrechtvaardig, we hebben het niet kunnen afronden, het is 3 weken uitgesteld ..

Nadien voel ik nog de adrenaline en de ‘ik heb toch gelijk’ ruisen door mijn aderen.

Actie actie.. nen kwade mail.. dat moet ik doen.

Voorlopig laat ik het zo.. misschien koelt het wel zonder blazen.

Ik word daar echt niet gelukkig van, op mijn strepen staan.

Misschien moet ik gewoon maar betalen ?

3 thoughts on “De lastige klant..

  1. Pingback: Wauw ! | Liebest

Geef een reactie

