Wauw !

Oké oké, met de billen bloot.

Vorige post ging over de bibliotheek,
dus ik durf me daar al een tijdje niet vertonen.

Bovendien was er eind oktober weinig leesruimte (als in tijd 🙂 )
maar toen ik deze tip las, downloadde ik meteen de app, en begon aan ‘joe speedboot’.
Die had ik ergens opgepikt, maar ik vond het wel een beetje een harde dobber.
ik las hem wel graag, maar toen ik ten einde was, was ik opgelucht.

Voor de volgende koos ik voor ‘de buitenkant van meneer Jules’
wat een pareltje zeg.. pas toen hij uit was, besefte ik dat Kelly er ook al over schreef.

hm zaaaalig ..

over naar ‘één mens is genoeg’ ? of eerst ‘wit is altijd schoon’..

en aangezien ik betaal voor mijn bib kaart, ga ik toch gewoon boeken reserveren, nah !
als ik dan toch nog de komende maanden elke 3 weken moet gaan verlengen in levende lijve (met schaamrood)

PS ik heb me dan toch ingeschreven voor de blogbrunch.. 1,5 u lezen heen, lunchen en babbelen, 1,5 lezen terug en dan heb ik wel terug energie om examens te ondervragen !!

Geef een reactie

