Mijn talent : vakantie !!!

Ik word er steeds beter in !

Na een slechte nacht begon ik vandaag aan mijn allereerste niet betaalde 1/5 dag thuis !!

Wat deed ik zoal:
– in stilte opstaan
– wat blogs lezen (oa over minder suiker bij Kelly terwijl ik een giga chocolade muffin at – oepsie)
– omkleden
yoga for runners-warm up
– een zalig 8,7km loopje (hevig bewolkt, veel slijk maar gelukkig minder wind)
Ik zag omgewaaide straatnaambordjes (ja de velden hebben hier ne naam) spotte roofvogels en genoot van de stilte !
yoga for runners – cool down (wat een moeilijke houdingen)
– deugddoende douche

 

Op naar de schoolpoort: allez 3 beitafence hekken met een fietsslot want ook hier zijn de op slot richtlijnen doorgesijpeld 😉

20151207_100722.jpg

DSC_3976

De school had extra buizen besteld..
En ja.. Jasper had zijn rapport bij.. 2 onvoldoendes waarvan één nieuw vak.

Gelukkig brak de zon door !

DSC_3998

We aten een boke, ik bladerde door het nieuwe comfort food kookboek, maakte boodschappenlijstje. Maande aan tot studeren. We deden van karaoke, trokken foto’s op terras.. deden boodschappen. Ik passeerde in de bib.

De missende boeken zijn alledrie terecht. Hoewel ik niet weet of het.. ‘wie heeft die boek binnengebracht ‘ ah de school’ dan als een beschuldiging bedoeld was of niet. De ‘zit uw dochter in het 5de van school x ‘.. vond ik toch erg. Gelukkig antwoordde ze zelf kei luid NEEEEN .
En dus.. heb ik 4 euro boete betaald voor boeken die ik niet te laat heb ingeleverd.  Maar die zij vergeten hebben in te scannen bij inleveren. Tof hoor. Ik stel zelf voor: “kom ik zal dat al rap betalen, beschouw het als een vrijwillige bijdrage, als trouwe bib fan.” En krijg als antwoord volgende keer beter uw ticketje nakijken. Seriously???

Tot slot maakte ik een nieuw gerecht dat zolang duurde dat ik bekaf was (pasta met courgetteroomsaus)

Strijkparels strijken, haar vlechten.. en achter de tv ploffen..  want toen was de energie echt op.

Of nee. Ik bladerde nog door het boek van Tante Hilde.. hoe zalig is dat man ?

Op rijm.. aftellen.

Poppen.

Knutsels.

Koekjes.

Dieren.

Nieuwjaarsbrieven .. kadootjes geven is al even leuk als krijgen ! #detienkoekjesvanfelicia

A post shared by liesbesth (@liesbesth) on

Echt knap gedaan !!

(mega kadotip ! hopelijk lezen de metekindjes niet mee)

One thought on “Mijn talent : vakantie !!!

Geef een reactie

