2016

Allereerst mijn Beste Wensen !

Dat in 2016 de lat zo hoog moge liggen,

Dat we er vrolijk fluitend onderdoor kunnen lopen 😉

Wat zijn de voornemens ? de plannen dit jaar ?

Gôh .. De tendens van vorig jaar verder zetten zeker ?

Enkele goeie daden (zij die mijn hulp kunnen gebruiken, mogen roepen)

Opruimen of moet ik zeggen ont-ruimen (wacht tot ik een foto maak)

30 dagen yoga (of nee dat noemt ‘bootcamp’ dit jaar – 6 jan en bijna begonen 😉 )

Meer voor mezelf naaien (eigenlijk doe ik die niet zoveel aan).. kom maak er maar gewoon van ‘opdoen stofvoorraad’ – of ‘afwerken van die WIP’s

Weet je wat, elke genaaid item bloggen, laat ik me dat eens voornemen !

Voorts wil ik nog:

– foto’s verwerken  (kerstvakantie + zomervakantie)

– meer concerten/uitstapjes plannen :  (bart peeters, nekkanacht, clousseau .. zijn al gepland)

– een 2015 blogpost maken

(en eentje van de kerstvakantie)

– werk maken van die puppy
liefdeskaartjes invullen

En dan .. dan zal het jaar al ver om zijn denk ik 😉

6 thoughts on “2016

  1. Die eerste zinnen zijn geweldig! Je hebt erg leuke voornemens, ik heb er een voorbeeld aan genomen en een post over 2015 gemaakt 🙂 opruimen stof voorraad/meer voor mezelf naaien staat hier ook op het lijstje… Ik wens je veel succes ermee!

Geef een reactie

