Mond vol tanden

De dag begonnen al fietsend (de dochter heeft schrik dat ze niet mee zal kunnen met de schoolfietstocht, dus wordt het oefenen)

Pompen dus ook, fluohesjes zoeken, toch nog rap naar binnen voor een vergeten getekend blad, extra fietslichten zoeken, handschoenen, en halverwege viel dan mijn fietsketting er nog af, wat maakte dat ik hijgend in de tandarts stoel belandde.

Er werd duchtig verdoofd en ferm geboord.. 1,5u in de stoel, 2 serieuse gaten, ik was verwittigd.  En de laatste jaren krijg ik precies zo wat schrik daar in de stoel.. een gezonde portie tegenzin, en terwijl ze bezig zijn, veel lichamelijke gewaarwordingen. (Wat meer afleiding zou eigenlijk welkom zijn, de nieuwe tandarts mag dan wel jong en knap zijn, bij zijn pa was ik toch meer op mijn gemak.)

Na het angstvallig onderdrukken van de slik reflex, werd ik plots zo moe.. misschien wat teveel verdoofd/versuft ?  Ik deed mijn ogen dicht en mond wijd open .. zou ik nu echt zijn ingedommeld ? Is het mogelijk om bij de tandarts in slaap te vallen ? of was ik gewoon in diepe gedachten verzonken ??

DSC_4640

Voorts dronk ik bananenmilkshake .. dacht ik (onterecht) dat ik de appelbollen van verloren maandag gemist had .. keek wolken.. probeerde een boord aan de cirkelrok te stikken, begon aan dag 1 van de yoga challenge (geen vals spelen mogelijk) ging op zoek naar een verloren kip, ruimde stillekes wat kerstversiering op. Knipte en plakte wat foto’s .. las wat blogs… deed wat huishoudelijke taken.

DSC_4630

En las een fantastisch romantisch boek (of moet ik zeggen lees.. ik hoop zo dadelijk het laatste hoofdstuk in bed te lezen)

Misschien moet ik elke woensdag wel een verslag’ske maken van die geweldige vrije dag?

 

 

One thought on “Mond vol tanden

  1. Pingback: af ! | Liebest

Geef een reactie

