af !

Ken je dat gevoel ?

Je wil ne marathon lopen.. 40 km gaat het goed, en als de finish in zicht is,

dan, wel ja dan..  is het wel duidelijk dat je het kan, en hoeft het ineens niet meer zo .. die laatste 2..

Misschien ben ik nen opgever, misschien hecht ik niet zo’n belang aan details..

misschien heb ik schrik om het op de laatste moment te verprutsen ?

ik maakte de laatste tijd redelijk wat naaisels (nu ik mijn machinepark heb gemoderniseerd)

maar nog voor ze goe en wel af zijn, gritste de dochter ze van de tafel en werden ze ‘uitgetest’.
Zo ging de candy dress aan zonder mouwen noch boord, en bij de rok had de dochter ook ‘een boord’ voorzien.

Ik deed een afwerkpoging: maar ik had dan blijkbaar toch niet genoeg boord, en mijn draadspanning ,
kreeg ik – zelfs met het erbij nemen van de papieren handleiding!! – niet meer goed… Zucht .. Zucht..

Frustrerend zo’n dagen ..  het is toch veel leuker iets nieuws beginnen ?

Maar als de wanhoop nabij is.. zijn de naais girls paraat !

Ik kreeg zelfs een héél toepasselijk nieuwjaarskadootje :
2016-01-13-22.37.30.jpg.jpeg

Merci dames !! Ja, ik verslijt dat ..

en zie ne keer :

2016-01-13-22.36.23.jpg.jpeg

AF !

PS Voor de ‘gordijnenjas’, zijn er enkel nog knoopsgaten nodig.. wie weet .. wie weet..

Geef een reactie

