Tiny gaat op zoek

Tiny deed een oproep:

Noem het een tag, noem het een stokje, noem het gewoon een zot idee. Ga eens op zoek naar een liedje van een hele tijd geleden. Zo lang geleden dat je zelfs nog niet eens geboren was. Maar toch blijft het hangen, vind je het mooi of net niet – dat kan ook.

Ik dacht meteen aan wijlen mijn peter met zijn everly brothers.(All I have to do is dream)

Ik zocht op wat er in mijn geboortejaar zoal op één stond : the pointer sisters, village people, meat loaf, art garfunkel, the shadows, KISS .. ik ken ze allemaal.
(Je dacht toch niet dat ik mijn geboortejaar zou maar zou prijs geven?)

En toch ga ik voor Lou Reed :

Dit vat toch mooi het zomer avond gevoel weer he.. zalig.

3 thoughts on “Tiny gaat op zoek

    • Toemerkatje , vlaams woordenboek:
      “Het kleinste en/of achtergebleven katje uit de nest.
      Katjes uit een 2de nest (zomer – najaar), die veel kleiner zijn en weinig overlevingskansen hebben, worden dikwijls ook zo genoemd.
      ‘Het toemmerkatje is niet altijd even graag meegenomen door de kopers.’ “

      van uw moeder moet ge het hebben 😉

      het moest een liedje zijn van voor je geboorte.. maakt niet uit hoeveel voor je geboorte hé..

      zeg eens, wat hoorde jij graag voor mijn geboorte ?
      of in uw tienerjaren?
      en ken je een liedje van voor jouw geboorte ??

      • An schreef:

        Toemmerkatje is lief bedoeld hoor. Het extraatje na de zomer, om te vertroetelen.

        Maar inderdaad, we mochten van ons vader niet de toemmerkatjes houden want dat waren de minst sterke.

        Don McLean, Simon en garfunkel, Dimitri van toren, miel Cools, veel kleinkunst toen.

Geef een reactie

