Klein geluk

Ik heb het hier ongetwijfeld al eens vermeld.. ik woon op ‘den boeren buiten’.  En ge kunt niet voorstellen wat een voordelen dat dat met zich meebrengt.

Zo woon ik naast een natuurgebied..
Maar aan de andere kant daarvan is er Kaspers.. een begrip in de streek.

Volgens mij het enige tankstation in heel vlaanderen dat nog met bediening werkt. Hoe zalig is dat niet man ?? Altijd een vriendelijk gezicht, altijd een babbelke, ..

Met snoepjes voor de kids, een betere klantenbinding bestaat niet ! (“Mama wanneer gaan we nog eens tanken?”)

Lang leve bediening !!!

Ze doen trouwens ook sanitair 😉

2 thoughts on “Klein geluk

  1. poezemie schreef:

    Waw! Toen ik de voorbije vakantie, na aankomst in onze Franse gîte, zélf de met vliegen en beestjes besmeurde voorruit van de auto schoonveegde, vertelde ik met enige nostalgie aan de kinderen dat dit vroeger bij wijze van service automatisch bij een tankbeurt hoorde. Ik wed dat ze ook dàt bij Kaspers doen…

Geef een reactie

