Ik zag

Natte kattepootjes in mijn garage..

πŸ™‚   ❀

Iemand ontvluchtte de regen.

Ik moest met een glimlach terugdenken aan die keer dat de kat van de buren mij vanop mijn slaapkamer vensterbank met gifgroene ogen aankeek. Ik, de puber en de kat schrokken ons een ongeluk.. 

We deden een avondlijk pak ze of jaag ze naar de voordeur spel, het was duidelijk dat de puber niet wist hoe dat je met een kat moet omgaan πŸ˜‰

(En dan was de kat nog eigendom van zijn fysica leraar.. ik had de schoolversie van dit verhaal wel eens willen horen.)

Geef een reactie

