Loop naar de maan ! en terug ..

Omdat het zó niet eerlijk is..

Mijn beste vriendin , zo nog eentje die ik ken van in de kleuterklas, heeft haar mama en wat later ook haar papa verloren aan kanker.

Mijn schoonmoeder heeft ongelooflijk moedig gestreden, en gewonnen !

Maar er zijn ook tantes die het niet gehaald hebben.

Kanker .. het blijft een venijnig beest.

wp-1469599526403.jpg

Omdat stilzitten en niks doen geen optie is,

Loop ik mee naar de maan voor ‘Kom op tegen Kanker’. 

Omdat elk steentje helpt,

JIJ kan ook meedoen.. door zelf te lopen of mij te sponsoren via http://www.loopnaardemaan.be/lopers/liesbeth.lievens

Elke euro is een stap dichter bij een wereld zonder kanker. En voor een gift van 40 euro of meer op jaarbasis ontvang je begin 2017 een fiscaal attest, waardoor je 45 % terugkrijgt van de belastingen. Een gift van 40 euro kost je dus eigenlijk maar 22 euro, want je krijgt 18 euro terug!

Een kleine stap voor jou. Een gigantische sprong vooruit in de strijd tegen kanker.

Als er nog 3 mensen doneren, dan doneer ik ook mijn haar aan Think Pink!

Een welgemeende dankjewel!

#lndm2016

 

 

2 thoughts on “Loop naar de maan ! en terug ..

Geef een reactie

