Naais

Omdat ik toch altijd zo vrolijk word, van mijn eigen naaisels,

had ik me voorgenomen voortaan elk genaaid item te bloggen.

Natuurlijk schiet dat er weer vaak bij in..

Dus vandaag een korte post ..

om te zeggen dat we naar een zalig doopfeest geweest zijn gisteren.

DSC_8065

En dat ik als snel extraatje met een leuk stofrestje een toffe peuterbal (met ballon en belletje) in elkaar stikte .

img_20160801_144919.jpg

Bedankt Petronille voor de leuke handleiding !

Bedankt Zus voor de leuke zondag !

wp-1470086107693.jpg

Veel plezier Emma !

 

2 thoughts on “Naais

Geef een reactie

