Augustus 2016

De oogst:

Het voorseizoen.. was ni echt mijn ding. Maar ik las hem uit net voor ons verlof… tenminste goe getimed  😉

Daarna las ik het romantische ‘voor jou’..  tot tranen toe ja.. dat liefde soms ook loslaten kan zijn.. en hoe moeilijk dat wel niet is.

Daarna deed ik enkele dagen van niet lezen ..  onder de indruk..genieten van een zwemmeke..en zoveel boeken had ik ni bij.. dus ‘k moest wa zuinig zijn.

Daarna het chalet.. zalige boek, mooie plotwending ! 

En voor de terugweg.. close-up.. ook goe.. ook spannend.  

Alleen was de plot iets minder geloofwaardig. (Vond ik) 

De kracht van de kwetsbaarheid… ik weet eigenlijk niet hoe die op mijn lijstje beland is en ik geraak ni echt door de inleiding.. dus die draag ik waarschijnlijk ongelezen terug. Jammer..

En jij? Wat las jij ? 

Nog aanraders? 

Geef een reactie

