ik zag

mensen die over water liepen.

Maar laat me even de context schetsen…

We zijn op de terugweg van vakantie, de route kleurde rood.. *als in file*

ik kijk wat aandachtiger naar de GPS, de autostrade loopt vlak naast de Chiemsee, en er staat een bordje ‘Scenic View’ 3 km..

en wat een zicht zeg..  als er even een gaatje komt in de begroeing, zie ik blauw water met ontelbare witte zeilen.. prachtig .. tchien staan daar mensen ?

lap terug bosjes..

ohja kijk.. een 20 tal mensen daar..

ze zijn aan het “Suppen” .. stand up paddle surfing in groep

zo grappig

 

‘Ik zag’ is een rubriek waarin ik kleine gelukjes neerschrijf die ik onderweg spotte.. vaak zonder foto, maar wel met een glimlach. Wie doet er mee ? 

Geef een reactie

