Nazomeren

Doen jullie dat ook ? 

In de vroegte alles open zetten om te verluchten/af te koelen.. gevolgd door zoveel mogelijk zon buiten houden overdag; schaduw zeilen, rolluiken.. alles is toegelaten.. en ’s avonds weer het omgekeerde scenario ?

Mijn mama heeft me dat zo geleerd… en dat werkt nogal ! 

En wat ik nog het tof’ste vind…

Als ik dan ’s ochtends naar het einde van de tuin loop om de kippen eten te geven, en ik loop terug, dan zie ik dit..


Mijn eigen huis zeg, nog lang niet afbetaald.. maar toch zo’n plek vol geluk. 

De dagen zijn hectisch..  ik ga sputterend onder, maar deze foto post ik even.

Een moment van geluk. Om vast te houden.

Geef een reactie

