Vreet ze op !

Ik ging mee doen… 

Zoveel was zeker. 

Maar je weet hoe dat gaat, voor je het weet .. sneeuwen die voornemens helemaal onder.

Het tuttendoekje, de pennenzak, .. toen de vreetzopper het levenslicht zag, zette ik mijn grootste wapen in !

Ik toonde hem aan de dochter. De ultieme stok achter mijn deur.

Zo overtuigd, ze werd er helemaal hebberig van. Voortaan zou ik elk half uur horen.. en mama wanneer gaan we naaien? 

Zij zou eentje maken voor haar eigen zorgen, ik eentje voor het goede doel

Voor de gezelligheid haalden we er nog een stoffenfee bij.. en zo werd de familie compleet.

Zeg nu zelf.. prachtig toch.. ??

Moest ik meer tijd hebben, ik maakte een hele dierentuin.

Maar stiekem ben ik al bezig met het volgende goede doel .. 12 exemplaren..

2 thoughts on “Vreet ze op !

Geef een reactie

