Ik zou..

Ik zou willen schrijven over een uiterst fijn sauna dagje.

Ik zou mijn dankbaarheid willen uiten voor al de fijne mensen die ik ontmoet heb op een zeer geslaagd naaiweekend.

Ik zou verslag willen uitbrengen over mijn naaisels.

Over de gelezen boeken..

Over de grote vakantie.. 

Over de bizarre ervaringen in Peking..

Over een avondje karaoke..

Maar in plaats van schrijven… blijf ik doorgaan… niet stilzitten.. iets doen.. ten allen tijden bezig blijven.

De immense pijnscheuten in mijn aangezicht, ze zijn daar weer. 

Trigeminus neuralgie.. vooral ’s nachts. Oorzaak onbekend. Deze keer kunnen het niet meer mijn wijsheidstanden zijn.

Allerlei medicatie moet me verder helpen. Stilaan gaan de hevige pijnscheuten over in zeurende kaakpijn, tandpijnscheuten en hoofdpijn natuurlijk.. zeurende continue hoofdpijn.
Ik weet eigenlijk niet of ik dit wel een verbetering vind. Vreemd ook dat ik geen vermoeidheid voel.. na enkele toch wel heel korte nachten.

En toch zal ook dit weer overgaan.. gewoon nog even doorgaan.

One thought on “Ik zou..

Geef een reactie

