De balans *

Versleten schoenen,
een arbeidsongeval in de zomer,
een iets te optimistische uitdaging, dat was 2016.

Met de verandering van werk en het gebrek aan middagloopjes ..
vind ik dat het allemaal nog meevalt..
Zie hier de statistieken:

73 workouts.. exact evenveel als in 2014 en 2013 !

zo toevallig zeg  (of zou daar nen bug in sportstracker zitten ??)

running2016

de kilometers zijn toch fel aangedikt* tov de vorige jaren.. 463 km..

En het laatste loopje van het jaar deed ik vandaag :

running2016b

ik trainde treinde vandaag in sportoutfit in mijn eentje naar Leuven, alwaar ik in de bondgenotenlaan opmerkte dat alle mensen sportschoenen droegen.. het regende .. iedereen was nat.  het was me-time van de vreemde soort, geen supporters, geen loopmaatje maar ik, een rondje en mijn boek ..

20161226_123109

en toen .. toen kwam de zon !

*ja de weegschaal is ook weer wat aangedikt dit jaar *sht*

PS het naaioverzicht hebben jullie nog te goed

One thought on “De balans *

  1. Aaaa ik moet er nog aan beginnen, maar ik weet dat het niet zo goed zal zijn dan vorig jaar ! Je postje herinnert me dat ‘kop in ’t zand steken’ geen optie is !
    Jij hebt dan tenminste nog een (jammerlijk !) excuus, ik niet !
    Deze middag (donderdag) zal ik wellicht mijn laatste loopje van het jaar lopen.
    Veel loopplezier & ander plezier in 2017 !

Geef een reactie

