Warning : cuteness overload

Kerstvakantie, en toch sta ik op om 7u.

Wanneer ik de living deur opendoe, kwispelt een staartje mij tegemoet.

Vlug gaan we de tuin in, zo blij dat zij is, mij te zien.
knuffels, aaikes, wat bijten in mijn hand..
zich tegen mij aan vleien op de mat.

Véél ‘Buddy dat mag niet!’ en altijd aandachtig blijven om hem bij de minste plasintentie naar buiten te dragen, maar man.. wat is dit zalig !

Net een nieuwe baby.

Elke keer is er iets nieuws:
het eerste plasje, het eerste kaske, het eerste gras,
de kippen eten geven, wandelen naar de schaapjes,

Kijk mama .. zij jaagt naar dat blaadje..
ze slipte in het natte gras !
Zie dat kwispelende staartje !
Kijk mama zij kan de trap af ! (boenk boenk)
en een beetje later .. zij kan de trap op !

Kijk mama zij gaat in haar hok !

Na 2 keer wist ze, bij het binnenkomen moet ik me neerzetten op de handdoek.
En als haar etenkommetje leeg is, dan grijpt ze hem in haar bek en draagt ze hem naar mij.. zo lief !

Om nog te zwijgen van het feit dat ze de halve dag slaapt met het allerschattigste snurkje ooit..

dag2

sorry .. ik wil nog zoveel schrijven,
maar eerst ga ik nog even genieten.. helemaal zen..
met de nieuwe baby naast mij .. op de mat !

3 thoughts on “Warning : cuteness overload

Geef een reactie

