De foto die u niet op instagram zag

Het was een vrije dag.. 

Ik smeerde niflugel aan de gekwetste zoon zijn schouder …waste mijn handen en stak vervolgens mijn lensen in.  10 minuten was ik blind.. 10 lange minuten heb ik gebleit. 

Ik zette fietsen en ouw papier buiten. Zwaaide de jongens uit en trok met dochter het slijk in.  Een verregende boswandeling met pup.. Bij thuiskomst moet ik euhm een modderrat afdrogen ? Inclusief de ‘oeps de riem los’ heel die lits 100’n meters door t slijk.(nimijnfoutmama)

Als ik toch besluit om met mijn natte broek nog eerst de kippen eten te geven krijg ik daar spijt van.. de dochter.. ondertussen in onderbroek. Laat de net afgedroogde hond terug buiten..

Haar modderige speelbroek of haar propere nieuwe broek.. vandaag gescheurd en met niet uit te wassen gel-a-peel plekken  .. 2 outfits proper uit de kast.. beide vuilbak-rijp

De hamkaas macaroni met ‘mama heb je daar stiekemgroentenondergemengd? Ikvinhetnilekker ! 

Het vergeten honden paspoort thuis op de mat

De helemaal versplinterde spiegel in de living..(ikdeedniksmama)

Het glas dat vervolgens uit de keukenkast en op de soepkom viel (ikkonerechtniaandoenmama)

De meisjes die het niet eens raken over de danspasjes die bij de spreekbeurt horen.

Al die keren dat den hond toch binnen plastte..

Wat betreft ‘faal’ foto’s denk ik dat er vandaag keuze genoeg was…

En toch toon ik u deze..

Terwijl de puber zijn zoveelste bijles voor zijn zoveelste franse buis heeft .. smelt de dochter witte chocolade voor ‘eenhoorn chocola’

Net ietske te warm.

Tranen met tuiten

@MeisjeDjamila , voortaan wordt ge gecensureerd !!!

Geef een reactie

