Deze hou ik voor mezelf

Ken je dat gevoel ?

Een ervaring die zo Super was dat je ze van de daken wilt schreeuwen..
Vertellen tegen iedereen die je tegen komt ?
Zo van.. dít moet je echt eens proberen !!
Uitgebreid vertellen met véél te veel details..
tot als iedereen het beu gehoord is ?

Soms hou ik niet van dat ‘delen’,
geef ik de voorkeur aan het koesteren van de herinnering.
De mensen zouden het niet ten volle kunnen begrijpen,
als ik het vertel is het maar een fractie van wat het was.

Ik wil het voorbije weekend niet reduceren tot foto’s of feiten of gevoelens of tekst.

Ik ga gewoon rondlopen met die smile,
Die inspiratie .. die goesting..
Ik ga gewoon genieten van de herinnering..

Mijn herinnering
mij erin wentelen
en er zolang mogelijk ‘in’ blijven..

Daarom ga ik niet bloggen over het voorbije weekend.

5 thoughts on “Deze hou ik voor mezelf

Geef een reactie

