Moederdag

Vastleggen in volledig scherm 15052017 01213

Ja sorry ..
hij is bijna voorbij, maar ik moet hier toch even kwijt dat ik de meest fantastische moeder aller tijden heb !

Ze gaf me zelfvertrouwen, leerde me 1001 dingen .. leerde me wat belangrijk was, en wat er allemaal niet toe doet (wat andere mensen ervan denken bvb)

Moedertje.. uw no-nonsens-aanpak,
uw vastberadenheid, uw advies… ge hebt me veel meer geleerd dan wat strikt nodig was

… ik ben er nog elke dag dankbaar voor wat je mij gegeven hebt !!

Kortom ge hebt dat goed gedaan !

dikke knuffel !

2 thoughts on “Moederdag

  1. Mama schreef:

    đź’‹en ik kan maar 1 ding antwoorden : dat ik zoveel geluk heb met kinderen als de mijne. Ik zie je graag en weet dat ik ontzettend fier ben op je, op de vrouw die je geworden bent. Dikke knuffel terug.

Geef een reactie

