Getikte wijven

Mannekes mannekes mannekes..

wat een weekend was me dat !

 

Dit weekend gaat ongetwijfeld de boeken in als het zaligste weekend ooit !

IMG_20170324_101147_680

Ik ging dus op weekend, op naaiweekend meerbepaald, mijn vijfde al.. en dat wordt precies alleen maar beter ?!?

IMG_20170325_074554_733

Gelachen dat we gedaan hebben, niet normaal..

IMG_20170325_151530_214

Gewerkt, laat opgebleven, lekker geslapen, getaterd… dit weekend had nu eens alles wat een goei weekend nodig heeft !

IMG_20170326_093555_333

De zon was er.. het eten werd voor ons klaargemaakt.. en niemand die aan onze oren zaagde.. integendeel er waren helpende handen overal ! (en ik kan dat gebruiken..)

20170325_132157

Ik heb zo’n fijne mensen leren kennen: Conny, Ilse, Saskia, Maren, Eveline, Mieke, Joke, Evelien .. stuk voor stuk pracht meiden !!  Ik vond het zo leuk jullie te leren kennen !!

Ook enkele bekende gezichten heb ik terug gezien:  Iris, Charlie, Charlotte, Veronique, Griet .. het deed echt deugd jullie terug te zien !!

 

Tot slot ook nog mijn immense dank aan Jolijn.. ge verdient een standbeeld !!

 

* 14 willekeurige dames bij elkaar zetten, hoe kan dat na 2 dagen zo’n toffe kliek worden ?*

ik ben er echt nog niet goe van, en zit hier met nen smile tot achter mijn oren, nagenieten ..zucht ..

In ieder geval weet ik nu wel hoe mijn ideale weekend eruit ziet.. als er ooit eens iemand een verrassing voor mij in elkaar wil steken *hint hint* dit was hem  😉

en Dames.. jullie hebben een plaatsje in mijn hart !!

zo hard bedankt !

 

IMG_20170326_200951_963

IMG_20170326_161926_218

jaja.. deze is nog niet 100% af

 

20170326_194450

Ook bedankt aan de sponsors , we stikten voor elkaar een tas en kregen hem vol met toffe spulletjes. De stof en dit prachtig patroontje dat ik won, zullen ervoor zorgen dat ik nu meteen ga ‘bezig blijven’ !!

 

5 reacties op ‘Getikte wijven

  1. Ik vond het ook een fantastisch weekend, was effkens spannend want buiten Saskia en Ilse kende ik er niemand. Maar wat een toffe mensen!!! En goede sfeer! Ik ben ook blij da ik u heb leren kennen

  2. Ilse schreef:

    Het was inderdaad een super-weekend. Voor mij ook het meest zalige ooit. En stuk voor stuk fantastische mensen leren kennen. En euh… bedankt voor de Holly Hobbie-tas he …. en de extra speld 😉

  3. Tante nic schreef:

    Het was inderdaad een zalig, niet te vergeten weeken!!!! Leuke, toffe mensen, zalige sfeer!!!
    Liesbet en de rest van de andere dames, jullie zijn gewoonweg TOP 👍👍👍😘😘😘

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.