Topdag !

Serieus waar.. 
Het begon met een slechte nacht.. telefoon naar huisdokter (dosis spierrelaxxanten verdubbelen zei hij.. en ook ; neem maar pijnstillers voor overdag)

ik consuminder maar na de ochtendyoga had ik mezelf een uitstapje naar de brol winkel beloofd.
Man man.. mijn kar lag vol..
Zot content was ik met mijn buit:
Knutselgerief.. deco.. kerstaccesoires (en mezelf toch ingehouden)

De namiddag verliep hectisch (kids bokes vergeten, boodschappen, bib,was ophangen , studeren Zoon studeren ! )

En toch was ik op tijd. Ik ken de dril : 3 keer bellen en wachten op de gang.

Ludo.. ge zijt mijn held.

Uw humor is ongeëvenaard.

Oke ik sta misschien dichter bij de apen dan de rest.. maar ge hebt mij net dé reden van mijn hoofdpijn gegeven.
Ik kon u zo hard kussen !

En daarmee ook een oplossing,  licht aan het einde van de tunnel.. 
Wat ik zo gehoopt had .. maar iedereen weg argumenteerde.. bleek waar te zijn .. het is die wijsheidstand die mij wakker houdt, en aanleiding geeft voor continue  hoofd en kaak pijn. 

Jihaaa !!!  Echt waar de schoonste dag van het najaar !

2 thoughts on “Topdag !

  1. Pingback: Ik zou.. | Liebest

Geef een reactie

